viernes, 27 de marzo de 2015

I la llum es va fer...


El Cercle de Lectura CAMPANAR proposa una lectura sobre Cosmologia i l'origen de l'univers (i la llum) .

La lectura consisteix en el primer capítol del llibre  "Una breve historia de casi todo" de Bill Bryson.
Un apassionant viatge en el temps de del temps del Big Bang. Una lectura molt agradable, amena i formativa sobre els origens del nostre univers i d'aquest planeta al que vivim. Una lectura assequible per qualsevol persona, inclús sense nocions científiques.

La propera sessió del Cercle de Lectura de Campanar serà el dia 20 d'abril a les 18 hores a la Biblioteca Almela i Vives de Campanar, tems sobrat per llegir aquest capítol i vindre a compartir, amb un convidat d'excepció que comunicarem els pròxims dies, les idees i els dubtes que puguen sorgir.

Animeu-vos i comprovareu lo divertit que es debatre sobre ciència... ¡¡¡





El Círculo de Lectura CAMPANAR propone una lectura sobre Cosmología y el origen del universo (y la luz) .

La lectura consiste en el primer capítulo del libro "Una *breve historia de case *todo" de Bill *Bryson.
Un apasionante viaje en el tiempo desde el Big Bang. Una lectura muy agradable, amena y formativa sobre los orígenes de nuestro universo y de este planeta en el que vivimos. Una lectura asequible para cualquier persona, incluso sin nociones científicas.

La próxima sesión del Círculo de Lectura de Campanar será el día 20 de abril a las 18 horas en la Biblioteca Almela y Vivas de Campanar, tiempo suficiente para leer este capítulo y venir a compartir, con un invitado de excepción que comunicaremos los próximos días, las ideas y las dudas que puedan surgir.

Animaos y comprobaréis *lo divertido que se debatir sobre ciencia... ¡¡¡



No hay comentarios:

Publicar un comentario